pühapäev, aprill 10, 2022

G. Vaynerchuk "Nii lüüakse läbi!" (aprill V)

296 lk

2019, Millioni Mindset

Alustades lõpust tuleks öelda, et selle raamatu lugemise ajal hakkasin tegema Instagrami lugusid. Mitte lihtsalt pilte üles panema, vaid õppisin selgeks, kuidas lisada teksti, linke, küsitlusi ja inimesi. Mõnegi jaoks lihtne ja loogiline, aga mina olen üks neist, kes kasutab selliseid digiasju, mida oskan, aga väga palju ja väga tihti juurde ei õpi. Lihtsalt seda, mida kasutada, on juba niigi palju, seega pole nagu otsest tungi, et peaks veel uusi asju kasutusele võtma. Selle raamatu lugemise ajal sain aga aru, milline kasutamata võimalus mul on. Olulisem oli aga see, et mõistsin, et ma ei kasuta võimalusi, sest lihtsalt kardan. 

Mul oli tunne, et kindlasti olen Gary Vaynerchukilt ennegi mingit raamatut lugenud, aga hetkel blogist otsides ikkagi ei leidnud. Tema kõnepruuk ja olek olid raamatus lihtsalt nii tuttavad. Samas vaatasin mingil ajal päris palju tema videoid, nii et ilmselt tuli sealt see kodune tunne. 

Gary Vaynerchukil on kindlasti oma stiil. See on otsekohene, tempokas ja kindlasti mitte nunnutav. Saad jalaga tagumikku ja hakkad tegutsema. Gary enda tekstid olidki need, mida selles raamatus väga nautisin. 

Ta pole silutud-lakutud esineja, vaid annab oma soovitusi edasi suht käskivas stiilis. Mõnegi võib see eemale tõugata, minusuguse aga paneb tegutsema. 

Selles teoses on põhiline rõhk sotsiaalmeedia olulisusel ja selle kasutamise tähtsustamisel. Teema, mida oma ettevõtte arendamises jätkuvalt tihti ei tähtsustada piisavalt palju (no nagu ma isegi). 

Korduvalt on rõhutatud teema, et sotsiaalmeedias ettevõtte edendamine pole see, et postitasid kord nädalas ühe blogipostituse või tegid ühe Youtube´i video. See ongi järjepidev töö ning sisuloomine. 

Enda käitumist analüüsides tean, et olen ka üks neist, kelle ümber on jätkuvalt inimesi, kes Youtube´i video tegemist ning blogipostituse loomist tööks ei pea, seega on mõistetav, miks on lihtne neid võimalusi alahinnata. 

Venivad olid minu jaoks kõik need edulood, mille autoritest enamik minu jaoks olid võõrad. Nendes lugudes rääkisid inimesed, kes olid oma tegemisteks Gary raamatust innustust saanud. Nagu algul ütlesin, ma ise ju sain ka. Edulood olid aga kuidagi üldised ning väga konkreetseid tegevusjuhiseid neist ei saanud. Nii olid Gary enda jutt kindlasti põnevam ja motiveerivam. 

"Nii lüüakse läbi!" on seega mõnus motivatsiooniraamat, mis kindlasti annab juhiseid ja julgustust, et oma ettevõtluse arendamiseks (või igasuguse sissetuleku loomiseks ja suurendamiseks) rohkem sotsiaalmeediat kasutada. 

Just praegu saad soovi korral selle ning teised kirjastus Million Mindset raamatud osta 10% soodsamalt kui kasutad sooduskoodi heli10 (kehtib kogu ostukorvile, mitte vaid sellele raamatule). 

***

Ukrainakeelse lasteraamatu "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" saad tellida siit: ukrainakeelne lasteraamat
 
Minu uue noortraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.  

Kommentaare ei ole: