pühapäev, aprill 03, 2022

J.Clear "Aatomharjumused" (aprill II)

 319 lk

2019, Äripäev AS

See oli küll nüüd üks igavesti hea ja kasulik raamat. 

Teose alapealkirjaks on: Lihtne ja tõestatud viis heade harjumuste tekitamiseks ja halbade murdmiseks. Just neid teadmisi minu jaoks see raamat andiski. 

Autor toob välja väga lihtsad ja kõigile järgitavad sammud, kuidas nii heade, kui ka halbade harjumustega tegeleda. Pea igalt leheküljelt saab motivatsiooni, et oluline pole oma elu ühe hetkega täitsa teises suunas pöörata, vaid teha väikeseid muudatusi iga päev. Lihtsalt olla neis järjepidev. 

Väga hästi pani mõtlema, et miks meil tegelikult oma elus harjumused muutmata jäävad. Nimelt me ei näe väikeste harjumuste tulemusi koheselt. Kui jäid 3 korda järjest jõusaalis, siis ei ole keha seejärel ideaalses vormis. Samas kui sööd 3 päeva järjest šokolaadikooki, ei ole keha jällegi seejärel täitsa vormist väljas. Mõlemad harjumused toovad reaalsed muudatused kaasa pikema aja jooksul. 

Minu jaoks oli oluline kuulda, kui tähtis on oma harjumuste täitmist jälgida. Olen alati igasuguseid tabeleid armastanud ja tean, et kui tehtu üles kirjutan, siis suudan seda paremini korrata. Raamat "Aatomharjumused" andis selleks aga selgitusi ja põhjendusi, miks see kõik nii on ja toimib. 

Harjumused on suurem osa meie tegemistest, mis toovad kaasa kas eduka või edutu elu. Küsimus on selles, kas me neid märkame ning kas oskame nendega midagi peale hakata. See raamat aitab kaasa mõlemale- aitab näha, mida oma eluga tegelikult teed ning annab tööriistad, et liigutada oma elu selles suunas, kuhu tegelikult minna tahad. 

Soovitan soojalt. 

Hoiatus- selle raamatu lugemise järel ei jää su elu endiseks!


***

Ukrainakeelse lasteraamatu "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" saad tellida siit: ukrainakeelne lasteraamat
 
Minu uue noortraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.  

Kommentaare ei ole: