kolmapäev, aprill 13, 2022

T. Lumberg "Investeerimine - põnevust pikaks ajaks" (aprill IX)

79 lk

2021, OÜ Revaleta

Jätkame investeerimise ning mu väljakutsega "Kuidas ma 100 raamatu lugemisega külluseni jõuan". 

Käesoleva raamatu õhukesest väljanägemisest ei tasu ennast petta lasta. Sisu on kindlasti kirjas keerukamalt, kui Kristi Saare või Jaak Roosaare raamatutes. See on nüüd juba mitmes raamat, kus ka eelnimetatud kahele autorile viidatakse. Selliseid viiteid lugedes mul tekib küsimus, et kas peaksin üldse lugema sellise autori raamatut, kes viitab teistele autoritele või oleks targem nende viidatute teosed kätte võtta? 

Negatiivse poole pealt tuleb kohe ära öelda, et juba ebamugavalt kujundatud raamat. Tekst on väike ning pisikese vahega. Väga ebamugav lugeda. Ma pole kunagi pooldanud neid pikki tühju lehekülgi või suuri tühju vahesid lõikude vahel, aga lugemise teevad need kindlasti mugavamaks. 

Käesolev raamat käsitles põhjalikumalt investeerimise mõisteid ja toimimist. Minu hinnangul ongi see sobiv raamat pärast Kristi Saare raamatut. Kuigi ... ilmselt ei juhtu ka midagi, kui see raamat vahele jätta. Ma ei tunne, et oleksin väga palju uusi teadmisi saanud. Selle põhjuseks võib olla muidugi ka, et need teadmised olid mul lihtsalt juba enne olemas. Esimese raamatuna kindlasti aitab edasi, kuigi algaja jaoks oleks võinud kohati lihtsamalt kirjas olla. Nii et mul jäi jah segaseks, et millise investeerimise teadlikkusega inimesele see raamat päriselt mõeldud oli. 

Lugemist ei kahetse, aga kellelegi soovitada ka ei oska.

***

Ukrainakeelse lasteraamatu "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" saad tellida siit: ukrainakeelne lasteraamat
 
Minu uue noortraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.  

Kommentaare ei ole: