pühapäev, aprill 10, 2022

R. Kiyosaki "Rikaste vandenõu. 8 uut rahareeglit" (aprill VI)

280 lk

2010, Sinisukk

Rahatarkuse maraton jätkus Kiyosakiga, kelle raamat "Rikas isa, vaene isa" oli vist esimene ametlik rahatarkuse raamat, mida 2005.a lugesin. 

Kiyosaki on välja andnud palju raamatuid. Väga palju raamatuid. See on üks põhjus, miks ma neid väga pole lugenud. Seekord rahatarkuse raamatuid kokku krabades aga millegi pärast panin selle raamatu ka ikkagi nimekirja. 

"Rikaste vandenõu" on ameerikalik raamat. Ma tõesti ei kavatse kõiki Kiyosaki raamatuid läbi lugeda, aga oleks tore teada, kas suures plaanis ongi tal tegelikult mõned mõtted, mida siis erinevates raamatutes erineva rõhuga püütakse pikemaks venitada. 

See teos on algselt osade kaupa avalikustatud. Seda on tunda, sest päris paljud mõtted kordusid ning ühed ja samad teemad jooksid pidevalt läbi. 

Kiyosaki üks oluline teema on sama, mida ka eestimaised rahatarkuse jagajad pidevalt räägivad: meie koolides ei anta piisavalt rahatarkust. Kiyosaki rääkis seda siis Ameerika kohta, aga see kehtib tõesti ka Eestis. See on üks suurim põhjus, miks rikkad saavad rikkamaks ja vaesed jäävad vaesemaks. 

Seda raamatut lugedes sain veelgi sügavamalt aru sellest, mida kohalikud rahatarkuse jagajad räägivad, et sel teemal ei ole ohtu endale konkurente kasvatada, sest mida rohkem inimesed on rahatargad, seda parem on meil kõigil ning seda tervem ühiskond üldisemalt on. 

Nii oli selles teoses kindlasti häid mõtteid, kuid need kordusid ning olid ümbritsetud ameerikaliku pehme vahuga. Millegi päras tundub, et Kiyosaki parimad palad on mul nüüd selged, nii et aeg uute autorite juurde asuda.

***

Ukrainakeelse lasteraamatu "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" saad tellida siit: ukrainakeelne lasteraamat
 
Minu uue noortraamatu saad tellida siit: "Mälestusteta suvi", 2.osa. 

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud üle 30 raamatu. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" , müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt.  

Kommentaare ei ole: