pühapäev, detsember 12, 2021

J. Scieszka "Frank Einstein ja antiaine mootor" (detsember VII)

 191 lk

2015, Ajakirjade Kirjastus

Haarasin poegade raamaturiiulist raamatu, mida tean, et nad on lugenud ja meeldis. 

Mõistsin kiiresti, mis poisse kaasa haaras. Ootamatult sattusin taas leiutajate ja avastajate maailma, nagu raamatus "Nebula saladus". Ühelt poolt olid need täitsa erinevad raamatud, aga samas oli jah veider, kuidas kogemata valitud raamat oli kohati väga sarnane viimati loetule. Taaskord aeti taga leiutajatele mõeldud auhinda, mitmed lapsed valmistasid selleks leiutisi, mis vajavad tohutuid teadmisi, võistlus tekitas konkurentsi, see omakorda tõi kaasa reetmisi ja rünnakuid. 

See on ka kindlasti raamat, mis tõstab lugejates huvi teaduse vastu. Tekst on päris paksult valemeid ning ajaloolisi teadmistega täis pikitud. Samal ajal on täitsa võimalik lugu nautida nii, et sa neist valmitest ja tarkusteteradest midagi ei jaga. Väga põnev oli, et kasutatud oli ka viipekeelseid tähti, mida selles raamatus kasutas siis ahv. 

Jällegi raamat, mis midagi annab ilmselt igas eas lugejatele. Sihtgrupiks tunduvad olevat umbes 8-12-aastased seiklustest ning leiutamisest huvitatud lapsed.

***

Uued ja põnevad noorteraamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! Sobivad ka südamest noortele lugejatele!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




Kommentaare ei ole: