reede, detsember 31, 2021

S. Olsson, A. Jacobsson "Bert ja küberflirt" (detsember XIX)

 154 lk

2013, Tänapäev

Kuna mul on Raamatuvahetuses hiiglama suur hulk punkte, siis mingil hetkel tellisin nende eest mitu-mitu Berti raamatut. Kusagilt oli meelde jäänud, et need on noorte seas hinnatud raamatud. Täna jõudis kätte aeg, kus esimese neist raamatutest ise kätte võtsin. 

Bert saab raamatus 14-aastaseks, seega põhimõtteliselt on tegu noortekaga, kuid teksti ja sisu poolest pigem siis noorematele noortele. 

No päris suure aja lugemisest ma ikka itsitasin. Oli lõbus küll. Lugesin kohe algul teise lehekülje oma lastele ette ka ning need naersid samuti. Mis mitte? Sealt tulid ju kohe pissi-kaka naljad. Ja selliseid jätkus läbi kogu raamatu.

Nii ma siis mõtlesin, et mul on naljakas küll, aga kuidas ma tunneks, kui mu lapsed sellist raamatut loeks ja samasuguseid nalju teeks. Saan aru, et lapsed peaks ka suutma kirjandust päriselust eraldada, aga... no ilmselt ei saa ma enne teada, kui olen laste peal järele proovinud. Selles ma ei kahtle, et neile meeldiks. 

Teemadena kerkisid muidugi üles veel teismelise suhted vanematega, (täiskasvanute) seksuaalne enesemääratlemine ja vabadus seda teha, internetisuhtlus, armastus, internetisõltuvus jne. Põhimõtteliselt päris tõsised ja olulised teemad, kuid kõik käis läbi naljatamise. 

Selline "kogu-aeg-naljakas" muidugi on lõpuks ka väsitav. Eriti kui niiviisi järjest lugeda, nagu mina lugesin. Nii et pigem võiks sellist raamatut väiksemates doosides manustada. 

Berti lugu meenutas "Ühe äpardi päevikuid". Minu jaoks sarnases stiilis ning sarnasele lugejale.

***

Uued ja põnevad noorteraamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! Sobivad ka südamest noortele lugejatele!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 



 

 

Kommentaare ei ole: