teisipäev, detsember 21, 2021

M. Forsel "Unistajast ettevõtjaks" (detsember XI)

 176 lk

2021, Forselsten OÜ

Eelmises raamatus "Palgatööst kõrini? Hakka ettevõtjaks!" rääkis autor Leisi Lapikoja loomisest ja tegutsemisest. Juba esimese raamatu lõpus oli selge, et sama ettevõttega autor tervislikel põhjustel ei jätka. 

Selles raamatus jagabki ta mõtteid ettevõtte alustamisest. Sellesse on põimitud kogemused nii lapikoja kui eelmiste töödega tegelemise aegadest. 

Forsel räägib ettevõtlusega kaasnevatest muredest ja rõõmudest ning asjadest, millele peaks tähelepanu pöörama. Näiteks oma loomingu patendeerimine või kultuurilised erisused välisriikidega äri ajades. 

Mõnus lugemine ja andis päris mitmeid mõtteid. Taaskord pole päris õpik ettevõtlusega alustajale, aga pole ka juturaamat. Nii et midagi vahepealset.

Veider mõte: huvitav, kuidas õnnestus autoril mõlemad raamatud täpselt 176 leheküljeliseks teha? Kogemata? Planeeritult? 

***

Uued ja põnevad noorteraamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! Sobivad ka südamest noortele lugejatele!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




Kommentaare ei ole: