pühapäev, detsember 05, 2021

H. Künnapas "30 sammu laenuvaba eluni" (detsember I)

 151 lk 

2021, Heli Kirjastus OÜ 

Mõne raamatuga lihtsalt on nii, et sa pead selle kirjutama. Ehk siis tegemist loetud raamatuga, mis on enda kirjutatud. Järelikult palllllju kordi loetud.

Eestlastena on ilmselt paljudele meist räägitud, et rahast ei räägita. Ilmselt tuleb ka selle raamatu peale kommentaare, et "igaüks peaks ise teadma! Neil teemadel pole mõtet rääkida!" See aga tekitab selle, et teadmisi sel teemal ei jagata. Samuti mitte muresid ja rõõme. Aga kuidas me siis õpime? 

Koolist tulles oskame keemia valemeid, aga ei tea, millised on emotsionaalsed põhjused, mille tõttu inimesed laenukeerisesse võivad vajuda. Keemiata saavad paljud meist tulevikus hakkama, kuid raha tuleb osata kõigil kasutada.  

Raamatu "30 sammu laenuvaba eluni" mõtted keerlesid mu peas ammu. Olen üha rohkem ise rahatarkust õppinud ja seega inimestega neil teemadel rääkinud. Kuuldud kogemused ja lood olidki need, mis panid mõtte tööle, et kirja panna sammud, mida olen ise ja mida minuga suhelnud inimesed kasutanud liikudes laenuvaba elu poole. Ja et lugu sellega ei lõppeks, on raamatus ka mõtteid, kuidas laenuvabalt elada. 

Need 30 sammu on lühidalt ja lihtsalt selgitatud. Järgmisel nädalal on selle juurde ilmumas ka töövihik, milles saab õpitut kohe ka praktiseerida. Hea ja õpetlik teos, mida aegajalt üle sirvida.

 

***

Uued ja põnevad noorteraamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! Sobivad ka südamest noortele lugejatele!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 




 




Kommentaare ei ole: