reede, detsember 31, 2021

F. Simon "Hirmus Henry saab ruttu rikkaks" (detsember XX)

 96 lk

2017, Egmont

Aasta lõpetamiseks oli taaskord aeg laste raamatukapi kallale minna. Hirmsa Henry multikad saatsid mingil perioodil meid päris pikalt. Nii teadsin hästi, mis mind ees ootab.

Kui mõne lapse kohta öeldakse, et isegi kui ta ei taha, siis tal muudkui asjad "juhtuvad", siis Henry on poiss, kes ise teadlikult ja tahtlikult tõesti mõtlebki, kuidas endale asju heaks ning teistele halvaks teha. Tema suurim kiusamise objekt on noorem vend Peter.

Raamat oli põhimõtteliselt multika käsikiri. Ega seal väga midagi rohkem ei olnud. Selles raamatus oli kolm lugu ehk siis kolme multika jagu juhtumisi. Rikkaks saamise lugu tuletas meelde Lille Roometsa raamatut "Minu elulugu. Jens Kuusk, 8-aastane". Rikastumise idee oli sarnane. Vanemad selle üle ei rõõmustanud. 

Henry raamatud toovad lugemiseni ilmselt mõnedki algklasside lapsed, kes muidu lugeda ei tahaks, aga no käitumise õppetundide mõttes on see ikka väga küsitav raamat. 

***

Uued ja põnevad noorteraamatud leiad Heli Kirjastuse kodulehelt! Sobivad ka südamest noortele lugejatele!

Olen kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas. Minu sulest on ilmunud umbes 30 raamatut. Sealhulgas südamlik lasteraamat "Karupoeg Lukas tahab saada viiuldajaks" müstiline lasteraamat "Kolme pärna saladus" ning noorteraamatud "Lõpupidu" ja "Ütlemata sõnad".
Heli Kirjastuse lõin algul vaid enda teoste kirjastamiseks, kuid nüüd ilmuvad minu kaudu ka mitmete teiste kirjanike teosed. Kogu valikuga saad tutvuda mu kirjastuse e-poes siin! 

Kui tahad minu tegemistega kursis olla, siis tule FBs Heli Künnapase loomingu või Heli Kirjastuse sõbraks.

Osaliselt saad mu raamatuid kuulata Heli Kirjastuse youtube´i kanalilt. 

 



 

Kommentaare ei ole: